Σχετικά

Το έργο d-ICT στοχεύει να βελτιώσει τις ψηφιακές δεξιότητες και τις ικανότητες των εκπαιδευτών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) στην εκπαίδευση εξ αποστάσεως μάθησης, δημιουργώντας μια καινοτόμο εμπειρία παιχνιδοποιημένης ηλεκτρονικής μάθησης. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός πιο ενδιαφέροντος και διαδραστικού περιβάλλοντος που θα τονώσει την περιέργεια των μαθητών της ΕΕΚ και θα μειώσει την ενδεχόμενη μαθητική διαρροή.

Η πανδημία Covid-19 έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για εξ αποστάσεως εκπαίδευση λόγω του κλεισίματος των κέντρων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι μια μοναδική ευκαιρία για τις χώρες της κοινοπραξίας – Κύπρο, Ελλάδα, Ιταλία, Βέλγιο, Γαλλία και Πορτογαλία – να κάνουν την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση πιο διαδραστική καθώς προσπαθούν να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά με τους μαθητές μέσω των περιορισμών. Ως εκ τούτου, οι ομάδες-στόχοι είναι εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενοι ΕΕΚ που θα ωφεληθούν από το αποτέλεσμα αυτού του έργου.

Το έργο θα προσφέρει τους ακόλουθους πόρους:

Διδάγματα: Εξερευνήστε τις αποφάσεις που λήφθηκαν κατά την εποχή του Covid-19.
D-ICT e-Toolkit: Εισαγωγή πρακτικών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και ψηφιακών εργαλείων για τη διευκόλυνση της εμπειρίας ηλεκτρονικής μάθησης ώστε να αποτραπεί η εγκατάλειψη.
Ανάπτυξη μιας παιχνιδοποιημένης ασύγχρονης εμπειρίας εξ αποστάσεως μάθησης.

Συνεργασία: Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (GR), Centro Servizi Formazione (IT), IASIS (GR), C.I.P Citizens in Power (CY), ISQe-learning (PT), F.C.B Forum Citoyens – Burgers (BE), Association de Gestion des Fonds Européens (FR), INFODEF Instituto para el fomento del desarrollo y la formción (ES)

Διάρκεια: 12 Μαΐου 2022 – 27 Φεβρουαρίου 2024

Αριθμός έργου: 2021-1-EL01-KA220-000024942

Οι ομάδες-στόχοι μας:

Άμεση ομάδα στόχος: Εκπαιδευτές ΕΕΚ
Τελικοί χρήστες: εκπαιδευτικοί και εκπαιδευόμενοι ΕΕΚ
Scroll to Top